Një lëng më pak, gjysmë kilogrami më pak

20/05/2009 15:55

 

Zvogëlimi i konsumimit të lëngjeve që përmbajnë sheqer është mënyra më e mirë për të humbur peshë, sesa shmangja e kalorive të njëjta nga sheqeri në formë të ngurtë.

Studim i realizuar te 810 persona të rritur pohon se eliminimi ditor i 350 mL lëngu të ëmbël në një periudhë gjashtë mujore rezulton me humbjen e peshës për gjysmë kilogrami, ndërsa i njëjti rezultat nuk arrihet nëse eliminohet sasia e njëjtë e kalorive nga sheqeri në formë të ngurtë.

Kaloritë të cilat vijnë nga lëngjet ndikojnë më shumë në shtimin e kilogramëve, pasi që teprimi me to është shumë më i shpeshtë sesa me ushqimin e zakonshëm, shtojnë autorët e studimit të botuar në revistën “American Journal of Clinical Nutrition”.

Back

Search site

© 2009 | te gjitha te drejtat e rezervuara |besi2.tk|besi --- Lecos.